10 dingen die ik leuk vind aan lolita

  1. Het gevoel om kleding te kunnen dragen die ik echt mooi vind

    Het dragen van lolita geeft me een goed gevoel. Ik draag gothic lolita. Daarmee kunnen mijn outfits duister en tegelijkertijd schattig zijn. Voor mij is dat de perfecte combinatie. Ik vind lolita mooi en het is echt mijn eigen keuze om bepaalde outfits te dragen. Dat maakt me blij!

    Aristocrat gothic lolita

  2. De lolita community

    Door lolita heb ik geweldige mensen ontmoet en een aantal van hen zijn ook goede vrienden/vriendinnen van mij geworden. Daarnaast vind ik het super om naar meetings te gaan. Het is leuk om met mensen te praten over lolita, om iedereens outfit te bewonderen en nieuwe mensen te ontmoeten.

  3. Het organiseren van meetings en evenementen

    Het organiseren van meetings en evenementen vind ik super leuk. Ik wil me graag inzetten voor lolita en mensen een leuke dag bezorgen!

  4. Reizen naar leuke lolita evenementen

    Ik vind het geweldig om naar internationale lolita evenementen te gaan. Het is zo’n unieke ervaring om een lolita evenement mee te maken. De locaties, de sfeer, alle mooie outfits, modeshows en de aanwezigheid van Japanse merken en leuke indie brands. Daarnaast is de reis zeker de moeite waard, omdat je ook de kans hebt om grote steden te ontdekken. Zoals Londen of Parijs.

    10982032_10155284929630315_296709456866032546_n-320x320

  5. Dat moment wanneer een nieuw kledingstuk aankomt

    Vaak moet je lang wachten voordat er een nieuw kledingstuk aankomt. Het openen van het pakketje vind ik altijd een erg fijn moment. Daarna ga ik het kledingstuk altijd even passen. En meteen bedenken wat voor coords ik ermee zou kunnen maken.

  6. Hoeden

    Lolita is het perfecte excuus om mijn hoeden te kunnen dragen. Ik verzamel hoeden en zonder lolita zou ik de helft van mijn hoedencollectie nooit kunnen dragen.

    36346

  7. Details

    De details van lolita jurken maken me blij. Of het nu gaat om een heel erg gedetailleerde print of een super mooie effen jurk met mooi kant en andere mooie details. Er is zo goed nagedacht over lolita design en dat vind ik leuk.

  8. Pruiken

    Doordat ik pruiken kan dragen bij lolita, hoef ik mijn haar niet aan te passen.  Ik heb niet zo veel zin om mijn haar vaak te verven, omdat het niet goed is voor mijn haar. Ik wil mijn haar niet beschadigen. Ook is mijn kapsel niet echt geschikt voor lolita. Dit jaar wil ik mijn haar weer laten groeien en ik hoop aan het einde van het jaar mijn echte haar te kunnen ”gebruiken”.

  9. Lolita poppen

    Hoewel ik zelf geen lolita poppen (meer) heb, vind ik het geweldig om ze te zien. Ik hoop in de toekomst een keer een BJD van Volks te kopen met een Baby the Stars Shine Bright outfit.

    146613

  10. Boystyle / Ouji

    Ik vind het nog steeds interessant om me hierin meer te verdiepen. En meer erover te leren. Dit jaar of volgend jaar hoop ik een nieuwe outfit bij elkaar te vinden. Ik kan niet wachten om een nieuwe coord te bedenken!

Geef een reactie

