2016: lolita voornemens

large

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

2016 is officieel begonnen, dus het is ook weer tijd voor het bedenken van goede voornemens. Persoonlijk hecht ik niet zo heel veel waarde aan ‘normale’ goede voornemens, maar ik vind het wel leuk om lolita voornemens te bedenken. Ik wil graag mijn goede voornemens  met jullie delen.

♥ Naar Japan (Tokyo) gaan.
♥ Sparen voor de Japan reis.
♥ Zorgen dat Under the Sea een succes zal worden! Ik kijk super erg uit naar het evenement en ik hoop dat de lolitas die naar UtS gaan het heel erg naar hun zin gaan hebben.
♥ Mijn coords voor Under the Sea op tijd klaar hebben.

♥ Beter worden  met make-up.
♥ Meer ouji dragen.

♥ Mijn lolita wishlist up to date maken.
♥ Minimaal 1 droomjurk kopen. Ik ben weer bezig met de zoektocht naar oude moitie jurken. Ik hoop de leren nonnenjurk van moitie tegen te komen. Ook al is het een behoorlijk hopeloze zoektocht. Gelukkig is mijn wishlist groot genoeg, dus het zou gek zijn als ik het hele jaar geen enkele droomjurk tegen zou komen.
♥ Nieuwe pruiken kopen.

Dit zijn mijn goede voornemens. Wat zijn jullie goede voornemens?

One thought on “2016: lolita voornemens

Geef een reactie

