Lolita outfit & Frans Ferdinand

Dit was mijn outfit voor de Summer Tales Boutique tea party. Van te voren heb ik een aantal foto’s gemaakt met mijn kitten Frans Ferdinand.  Hij vond mijn lolita outfit behoorlijk interessant, vooral al die bewegende lintjes, kantjes en strikken. En uiteindelijk moest zelfs mijn pruik eraan geloven.

Foto van mijn coord 

DSC_0230

DSC_0224

Jsk: Moitie
Blouse: Innocent World
Headdress: Antique Beast
Ketting: Michal Negrin
Brooches: Cute Lou & Vintage
Panty’s: Pamela Mann

Close up van mijn coord

coord summer tales boutique

Close up van Frans Ferdinand
DSC_0322
Ik speel een klein beetje vals, want toen was hij iets jonger! 

Heb jij wel eens foto’s gemaakt samen met in je huisdier in lolita? Ging dat goed? Of zou je dat juist nooit doen?  Ik hoor graag jullie verhalen.

Geef een reactie

