lolita wardrobe 2015

Het is januari en het leek me ook leuk om mee te doen met de wardrobe posts. Dit jaar is mijn wardrobe post niet helemaal compleet, ik laat alleen mijn jurken en rokken zien. Ik zou willen dat ik meer tijd had om mijn hele lolita kledingkast te laten zien, maar helaas. Toch wil ik graag mijn jurken laten zien, omdat ik erg blij met de kleding die ik nu heb. Vorig jaar heb ik twee droomjurken kunnen kopen. Dat zijn de Cathedral van Moi-Même-Moitié en de groene jurk van 4 O’Clock. Ik hoop dat ik dit jaar ook een droomjurk kan vinden! En aan het einde van het jaar hoop ik nieuwe basics (blousejes, sokken, panty’s ect.) en schoenen te hebben.

Innocent World

DSC_0019

DSC_0021

Juliette et Justine

DSC_0069

Moi-Même-Moitié

IMG_5663


DSC_0034

DSC_0054

 

4 O’Clock

DSC_0036

DSC_0011

DSC_0016

Laura Ashley

DSC_0027

Angelic Pretty

IMG_4527

Offbrand/handmade

IMG_3501

IMG_5660

 

IMG_5679

IMG_5670

IMG_5671

Bedankt voor het kijken!

2 thoughts on “lolita wardrobe 2015

Geef een reactie

