Behind the Mask

Het is misschien alweer een tijdje geleden, toch lijkt het me leuk om een blogbericht te schrijven over Behind the Mask. Ik vind het super dat Behind the Mask van een klein ambitieus idee is veranderd in echt evenement in minder dan een jaar tijd. Bubble tea drinken is dus toch ergens goed voor!

behind the mask 1

masquerade

Op 3 mei was het eindelijk zover, na vele maanden voorbereiding. Behind the Mask was een gemaskerd bal voor lolita’s met verschillende workshops, een marktje, een outfit contest en een loterij. Ik ben zo blij dat de (Nederlandse) lolita community zo enthousiast is geweest en Behind the Mask in grote aantallen bezocht heeft. De middag begon met een welkomstwoord van Katie en het openen van het marktje.

pinkish white

senõr bear

summer tales boutique

Atelier Dornröschen


Daarna begonnen de eerste workshops: de wig styling workshop en de thee workshop. Het zag er heel leuk en gezellig uit, omdat ik in de organisatie van Behind the Mask zat kon ik niet meedoen. Ik ben wel even stiekem gaan kijken uiteindelijk. Toen was het tijd voor de outfit contest. Al de deelnemers zagen er erg mooi uit en hadden erg hun best gedaan.  Na de outfit contest was er een pauze, zodat iedereen kon eten en met elkaar kletsen. De gezamenlijke dansworkshop was het volgende deel van het programma. Josine en Renske hebben iedereen de wals aangeleerd. Al die dansende lolita’s waren zo’n mooi gezicht. Als laatste werd de loterij gehouden en was het alweer afgelopen. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

behind the mask groepsfoto


Bedankt voor de leuke dag allemaal! En wie weet tot volgend jaar tijdens een nieuw evenement.

Foto credits:
Damiën 
Lory

Geef een reactie

