Outfits april & mei 2014

Het lijkt me leuk om mijn meest recente lolita outfits te laten zien. Vorige maand was de Elf Fantasy Fair (Elfia) in Haarzuilens. Ik had zo’n geluk dat mijn nieuwe jurk net een dag van te voren aangekomen was. Het is een jurk van Innocent World. Sinds dat die door Innocent World was uitgebracht, wilde ik de jurk al kopen. Eind maart zag ik dat de jurk bijna uitverkocht was, toen wist ik het zeker, ik moest hem wel kopen haha.

innocent world jurk
Outfit 

Jsk: Innocent World
Blouse: Moi-Meme-Moitie
Panty’s: Grimoire
Schoenen: An-Ten-Na
Haar accessoires: Cute Lou + H&M

In mei heb ik samen met vrienden en vriendinnen een gemaskerd bal georganiseerd voor lolita’s. Voor dat bal wilde ik een speciale outfit dragen. Mijn thema van die dag was ‘bat princess’. In mijn outfit zaten op verschillende plekken vleermuizen verwerkt. En ik droeg mijn ultieme droomjurk, MmM’s Cathedral. Helaas heb ik geen goede foto met mijn masker. Ik heb het die dag heel erg naar mijn zin gehad. Natuurlijk hoop ik dat de andere gasten ook een leuke avond gehad hebben.

cathedral III

cathedral II

Outfit 

Jsk:  Moi-Meme-Moitie
Blouse: Moi-Meme-Moitie
Haar accessoires: Summer Tales Boutique (voormalig Fly Away Fashion)
Over-rok: Summer Tales Boutique
Necklace: Midi-Nette
Schoenen: An-Ten-Na

2 thoughts on “Outfits april & mei 2014

  1. IK vind de achtergrond waar je deze foto’s hebt gemaakt leuk 😀 Je IW jurk is zo mooi, met én zonder het kraagje ♥ Perfect om het ook casual te kunnen dragen. En yay voor je cathedral jurk, eindelijk heb je je droomjurk! Voelt goed he, als je na al die jaren zoeken/mislopen het eindelijk hebt? 😀 Deze outfit staan je goed!

    • Bedankt! ^_^ De plek weer de foto gemaakt is, is een van mijn favoriete plekken in het huis. Dat kraagje vind ik de jurk zo leuk maken, omdat ik ‘m op meerdere manieren kan dragen. En ik ben zo blij met mijn cathedral. Het is geweldig om na zo lang zoeken de jurk eindelijk te kunnen dragen.

Geef een reactie

