Nederlandse lolita blog

Hallo allemaal!

Het is een hele tijd geleden sinds ik bezig ben geweest met bloggen. Nadat ik deze nieuwe blog aangemaakt heb, is het eigenlijk behoorlijk stil geweest. Na Summer Darkness en het Kawaii Event is er zo veel gebeurd. Ik heb besloten om toch door te gaan met mijn blog, maar wel in het Nederlands. Er zijn zoveel Engelstalige lolita blogs en kawaii blogs, maar waarom zijn er bijna geen blogs in het Nederlands? Natuurlijk zijn er niet zo heel veel Nederlandse lolita’s en spreken veel meer mensen Engels. Toch lijkt het me leuk, want een Nederlandse lolita blog is er niet echt.

Dus vanaf nu kunnen jullie hier van alles lezen over lolita en deel ik mijn lolita outfits en gedachten over bepaalde onderwerpen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

gothic

8 thoughts on “Nederlandse lolita blog

  1. Ik vind het eigenlijk heel leuk dat het nu in het Nederlands gedaan word. Ik vind het namelijk wel wat hebben. Ben heel benieuwd naar je toekomstige posts hier op je blog, en dat je er meer tijd voor zult hebben. ^_^

  2. Goed idee! Ik vind het namelijk ook jammer dat er weinig in het Nederlands geblogd wordt. Aan de ene kant snap ik het wel wegens de kleine doelgroep, aan de andere kant zijn er al veel Engelstalige blogs en is dit de manier om de Nederlandse community wat te vergroten!
    Ik draag geen lolita maar vind Aziatische mode en ben ook een blog begonnen omdat ik dit wat meer wou delen met mensen 🙂

    • Dank je wel! Ik ben blij dat je het leuk vindt. Het is een redelijk kleine doelgroep, maar ik geloof dat het voor zo’n klein land toch relatief aan de grote kant is. Er zijn bijvoorbeeld meer dan 400 lolita’s in Nederland. Ik heb even een kijkje genomen op je blog en ik vind het erg leuk. Ik ga je blog zeker vaker lezen.

      • Ja, voor Nederland is dat echt veel! En als je alle andere stijlen er nog bij optelt dan kom je op veel meer uit. Mijn probleem is echter dat ik niet echt tot een bepaalde stroming hoor en het dus een beetje lastig vind om echt te socializen.
        Ik vind het gewoon leuk om naar verschillende stijlen te kijken en heb dan wat kleine dingetjes overgenomen.

  3. Beste Violet,
    Ik en een vriendin van mij zijn heel erg geïnteresseerd in de lolita (sub)cultuur en willen er heel graag meer over te weten komen. Wij zouden het heel leuk vinden als we een kort intervieuw met U zouden mogen doen. En als u dit liever niet wilt of u dan misschien het email adress van een lolita meisje zou willen doorgeven die dit misschien wel leuk zo vinden. Bedankt alvast.
    Met vriendelijke groet Chanah en Julya. (Emailadress: Chanahroodenburg@spinozalyceum.nl)

Geef een reactie

